سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . جستجوی دانش بر هر مسلمانیواجب است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----88375---
بازدید امروز: ----12-----
بازدید دیروز: ----13-----
جستجو:
مصاحبه با بازیگران جوان هری پاتر - مصاحبه
 
 
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    مصاحبه با بازیگران جوان هری پاتر - مصاحبه

  • پیوندهای روزانه
  • مطالب بایگانی شده
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • وضعیت من در یاهو
  • مصاحبه با بازیگران جوان هری پاتر
    نویسنده: اشکان کرمی پنج شنبه 86/4/28 ساعت 4:59 عصر

    شناخته شدن در میان مردم خیلی خوب است
    حالا دیگر بهتر می‌دانیم که منتظر چه چیزی باشیم .
    خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
    سرویس فرهنگ و هنر - سینما
    در حالی که تبلیغات سری سوم هری پاتر با عنوان هری پاتر و زندانی زندان آزکابان در سینماهای لندن درحال نمایش است و ساخت سری چهارم هری پاتر با عنوان هری پاتر و جام آتش درحال انجام، مجله ”اسکای”، یک نشریه سینمایی و تلویزیونی، در شماره ماه آوریل خود مصاحبه‌ای اختصاصی با دانیل رادکلیف (هری) 14 ساله، اما واتسون (هرمیونه) 14 ساله، روپرت گرینت (رون) 15 ساله، هنرپیشگان نوجوان این فیلم انجام داد.
    متن این گفت‌وگو که توسط خبرنگار ایسنا در لندن ترجمه شده است، به شرح زیر است:



    سوال: هری پاتر چگونه بر روی زندگی شما تاثیر گذاشته است؟
    دانیل (هری): زندگی من به طور شگفت‌انگیزی تغییر نکرده است؛ تنها تغییر عمده این است که گاهی مردم در خیابان به سراغ من می‌آیند و درباره فیلم با من صحبت می‌کنند. اما اصولا این موضوع خیلی خوب است، چون آن‌ها عموما مشتاق هستند و فقط می‌خواهند حرف‌های خوب بگویند.
    اما (هرمیونه): زندگی من تغییر کرده است. من از محل زندگی‌ام خیلی دور شده‌ام و مردم من را در خیابان‌ها می‌شناسند. اما من تلاش می‌کنم تا آن‌جا که می‌توانم زندگی‌ام را عادی و معمولی نگه دارم.
    روپرت (رون): من هم در خیابان‌ها توسط مردم شناسائی می‌شوم. عادت کردن به این موضوع کاملا برای من عجیب و سخت است؛ اما به هر حال خیلی عالی است.
    سوال: بازی در فیلم دوم آسان‌تر بود یا نه؟
    دانیل (هری): من با کریس کولومبوس (‌کارگردان) راحت‌تر بودم. اگر من نظری درباره کار داشتم، احساس می‌کردم که می‌توانم راجب آن با وی صحبت کنم. خوب عمده‌ترین تفاوت برای من در فیلم دوم، تغییر کارگردان است.
    اما (هرمیونه): گذشته از این‌ها ما خدمه فیلمسازی و طرح را می‌شناسیم و کاری که ما در حقیقت انجام می‌دادیم، در دور دوم واقعا خوب بود.
    روپرت (رون): من فکر می‌کنم ما همه کمی بیشتر راحت‌ شدیم؛ برای این‌که دیگر ساختار فیلم بعد از قسمت اول دستمان آمده است. حالا دیگر بهتر می‌دانیم که منتظر چه چیزی باشیم.
    سئوال: دانیل، چه احساسی نسبت به شیرین‌کاری‌هایی که در فیلم دوم داشتی دارید؛ به خصوص که از ماشین پرنده نیز آویزان شده بودی؟
    دانیل (هری): واقعا آویزان شدن من از پنجره ماشین پرنده با حال بود - ما حدود 25 پا از سطح زمین قرار داشتیم و احساس شگفت انگیزی داشت. تمامی جلوه‌های ویژه‌ای که من داشتم خیلی جالب بود؛ در آن زمان چند دوره آموزش بدنی مثل ژیمناستیک و سامر سالت نیز دیدم.
    سوال: احساساتت را چگونه با انیمیشن جن خانگی، دابی به تصویر کشیدی؟
    دانیل (‌هری): دابی تنها یک توپ نارنجی روی چوب بود! در فیلم اول جلوه‌های تصویری زیادی بود، ولی هیچ کدام به سختی دابی نبود. چون دابی دائم در حال حرکت و ورجورجه بود. خیلی سخت است که بدانی چه موقع توپ نارنجی در چه وضعیت بیان احساساتش است و من باید کاملا آشنا به کاراکتر دابی می‌بودم که کار زیادی برد.
    سوال:‌ دانیل نظرت در مورد تبدیل هری پاتر به یک قهرمان فیلم‌های حادثه‌ای چیست؟
    دانیل (هری): توسعه‌ی شخصیت هری به عنوان یک کاراکتر برای من بیشتر جذاب بود تا به عنوان فقط یک فیلم. اما اگر من به بازی در فیلم ادامه بدهم، ترجیح می‌دهم نقش یک شخصیت حقیقی را بازی کنم تا کارهایی که هری پاتر انجام می‌دهد.
    سوال: از بازی در این فیلم چه احساسی دارین؟
    دانیل (هری): برای من این بازی در نقش کسی است که الهام بخش برای تمام کودکان در سراسر دنیاست؛ بازی در نقش هری پاتر یک افتخار برای من است، من وفاداری هری را دوست دارم و مهمتر این‌که این وفاداری را بنای دوستی گذاشته است.
    اما (هرمیونه): فکر می‌کنم هرمیونه واقعا بزرگ است. او در مدرسه مقاوم و با هوش است و با دیالوگ‌های خیلی جالبی در صحنه‌هایی در مقابل پسرهای همکلاسی‌اش می‌ایستد. او نمودی از قدرت زنانه است و این پیام بزرگی است.
    روپرت (رون): برای من، جانور از گلو بیرون انداختن و راندن ماشین خارجی پرنده بهترین قسمت‌های فیلم بود. خیلی با حال بود.
    سوال: ‌درباره رقابت با فیلم‌های ارباب حلقه‌ها چه احساسی داری؟
    دانیل(هری): من فکر می‌کنم که فیلم ارباب حلقه‌ها یک تراژدی فوق‌العاده است؛ اما به نظرم هیچ رقابتی بین این دو فیلم نیست، تنها تشابه این دو فیلم وجود جادو و جادوگری در هر دو فیلم است.
    سئوال: آیا از نقشی که در فیلم بازی می‌کردید چیزی یاد گرفته‌اید؟
    دانیل (هری): من از هری یاد گرفتم که دوستی چه اهمیت زیادی دارد. گذشته هری نشان می‌دهد که خانواده‌اش اهمیتی برای او نمی‌دادند و بعد این‌که دوستانش در سطح خانواده او را دوست می‌دارند.
    اما (هرمیونه): من چیزهای زیادی از این تجربه کاری‌ام یاد گرفته‌ام. مثل شخصیت‌هایمان در فیلم که با آن‌ها بزرگتر می‌شویم و به عنوان هنرپیشه و آدم‌های معملوی شخصیت‌هایمان را اصلاح می‌کنیم.
    روپرت (رون): من فکر می‌کنم تنها چیزی که از رون یاد گرفتم این است که چه طور خوش بگذرانم.
    سئوال: چه نوع موسیقی را بیشتر شما گوش می‌دهید؟
    دانیل (هری) : من موسیقی اصیل راک را دوست دارم.
    اما (هرمیونه): من موسیقی پاپ دوست دارم. در ضمن موسیقی‌های قدیمی‌تر را هم دوست دارم.
    روپرت (‌رون): من چیزی را به طور خاص دوست ندارم؛ اما تقریبا همه چیز را هم دوست دارم.
    سوال: تا حالا با درآمدتان از محل بازی در فیلم‌های هری پاتر چه چیزهایی خریده‌اید؟
    دانیل (هری): تعداد زیادی فیلم و موسیقی به عنوان هدیه برای خودم؛ ولی بیشتر درآمدم پس انداز می‌شود تا بزرگتر شوم.
    اما (هرمیونه): من دائم به خرید می‌روم و واقعا یادم نمی‌آید که چه چیزهایی خریده‌ام. در حقیقت پدر و مادرم تصمیم گرفته‌اند درآمد واقعی‌ام را به من نگویند تا وقتی که به سن 21 سالگی برسم.
    روپرت (رون): من چیزهای زیادی مثل یک دستگاه تلفن یا دوربین خریده‌ام. البته من باید صبر کنم تا بزرگتر بشوم تا بتوانیم وسائلی که می‌خواهم خریداری کنم.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • گفت و گو با حمیرا ریاضی
    [عناوین آرشیوشده]

     
     
  • لینک باکس