سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپاسگزاری دانشمند بر دانشش، به کار بستن و بذل آن به اهلش است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----88363---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----13-----
جستجو:
صحبت با جواد کاظمیان ستاره الشباب امارات - مصاحبه
 
 
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    صحبت با جواد کاظمیان ستاره الشباب امارات - مصاحبه

  • پیوندهای روزانه
  • مطالب بایگانی شده
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • وضعیت من در یاهو
  • صحبت با جواد کاظمیان ستاره الشباب امارات
    نویسنده: اشکان کرمی سه شنبه 86/7/10 ساعت 9:15 عصر

    کاظمیان سه ماه دور از میادین

    ستاره ایرانی و تازه وارد باشگاه الشباب امارات بازی های حساس آغاز فصل را از دست داده و حداقل تا سه ماه دیگر نمی تواند برای تیم سبز پوش شهر دبی به میدان برود.

    کاظمیان یکشنبه شب در یک بازی تدارکاتی برای الشباب به میدان رفت و با تکل خشن مدافع حریف از ناحیه مچ پای راست به شدت آسیب دید.

    بر اساس اولین بررسی های صورت گرفته این بازیکن حداقل به دو تا سه ماه استراحت نیاز دارد و پس از آن می تواند تمرینات خودش را از سر بگیرد.

    کاظمیان در اردوی برون مرزی الشباب آمادگی خوبی از خودش نشان داده بود و غیبت این ستاره باعث نگرانی سرمربی برزیلی این تیم شده است. اولادی و مبعلی دو همبازی ایرانی کاظمیان در الشباب هستند که فصل جدید را در غیاب ضلع سوم این مثلث آغاز می کنند.

    کاظمیان:در اوج آمادگی بودم

    لژیونر ایرانی تیم الشباب دومین ملی‌پوش ایرانی است که در آستانه آغاز رقابت های فصل جدید با مصدومیت مواجه شده است، مصدومیتی که شاید چند ماه او را به ناچار از میادین فوتبال دور کند.کاظمیان البته در گفت و گو با فوتبال ایران شرایط نکونام را سخت تر دانست.

    - گویا این مصدومیت تو را سه ماه از میادین دور خواهد ساخت؟

    واقعاً با بدشانسی مواجه شدم. دیروز در یک بازی دوستانه بازیکن حریف به شدت ضربه‌ای را به مچ پای من وارد ساخت. ضربه محکمی که موجب شد علاوه بر ضرب‌دیدگی با پیچیدگی شدید مچ پا نیز مواجه شوم. هر چند که مدتی بود از ناحیه مچ پا با ناراحتی مواجه بودم.

    - یعنی این مصدومیت در بازی دوستانه تشدید شد؟

    سال گذشته در الشعب نیز در دو سه ماه آخر با مشکل مچ پا مدارا کردم. در تورنمنت دوبی نیز از ناحیه مچ پا در دیدار با اشتوتگارت شدیداً مصدوم شد. مصدومیتی که موجب شد مربیان تیم ملی به ناچار مرا تعویض کنند.

    - میزان مصدومیت تو دقیقاً مشخص شده است؟

    فردا از پای مصدومم MRI می‌گیرم تا جواب MRI را نگیرم نمی‌توانم به طور دقیق در مورد مصدومیت و دور بودن از میادین فوتبال حرف بزنم اما چیزی که مسلم است به این نکته باز می‌گردد که در دو بازی ابتدایی تیمم حضور نخواهم داشت.

    - به نوعی با سرنوشت تلخ نکونام مواجه شدی؟

    مصدومیت جواد خیلی سخت‌تر از مصدومیت من است به هر حال با بدشانسی بزرگی مواجه شدم اما از این موضوع بیشتر ناراحت شدم که بعد از سپری کردن اردوی آماده‌سازی در اتریش در اوج آمادگی با مصدومیت مواجه شدم.

    با مصدومیت تو مثلث ایرانی الشباب حداقل در هفته های ابتدایی شکل نمی گیرد ؟

    واقعاً از این مساله ناراحتم به هر حال قسمت فعلاً اینگونه بود.

    - با وجود مصدومیت تو انگار مسئولان الشباب هنوز توقع قهرمانی از تیمشان دارند؟

    دقیقاً اینطور است. آنها هنوز از ما قهرمانی می‌خواهند اما شخصیت تیم ما به گونه‌ای است که اگر در بین سه تیم اول نیز قرار بگیرد از دید بازیکنان کار بزرگی را انجام داده است.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • گفت و گو با حمیرا ریاضی
    [عناوین آرشیوشده]

     
     
  • لینک باکس